Obserwatorzy

poniedziałek, 10 października 2016

665. Dla romantycznej kobiety... [Scrap'n'skill]

...zamyślonej, zadumanej i przepięknej :)

Moja dzisiejsza inspiracja na blogu Scrap'n'skill
 powstała z myślą o kobietach trochę oderwanych od rzeczywistości, 
bo przyznam, że ja taką kobietą jestem ;)

Oczywiście nie mogło zabraknąć wszystkich moich ulubionych przydasiów: 
tekturki (lekko schowane pod warstwami), kwiaty (mój twór foamiranowy plus malusie kupne), sizal, mgiełki i papierki UHK'owe.





Dziękuję za przemiłe komentarze pod ostatnimi postami :)


7 komentarzy:

  1. Śliczna, romantyczna kartka, pięknie dobrana kolorystyka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze podglądałam cię na FB ale obiecuję ze się poprawię i juz zawsze będę podglądać blog. Bardzo lubię te twoje bałaganiarskie karteczki! Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się jak sposób wykończenia napisu, i te wszystkie siankowate dodatki :)Czym to wszystko kleisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zazwyczaj kleję magikiem, przy większej ilości warstw to tylko klej na gorąco.

      Usuń
    2. O klejeniu na gorąco bym nie pomyślała . Myślałam że upychasz to wszystko pod taśmą dystansującą :) i zastanawiałam się jak te wszystkie warstwy się tak ładnie trzymają :)

      Usuń
  4. Cudna, nastrojowa, do zapatrzenia się...

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, podziwiam pracę i na pewno zostanę na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)