Obserwatorzy

czwartek, 19 lutego 2015

172. Podziękowanie dla Rodziców

Kilka miesięcy temu ogłosiłam konkurs na fb -
wygraną był komplet podziękowań dla Rodziców
stworzony wg indywidualnych wskazówek.
Projekt podziękowań jeszcze nie został zaakceptowany,
więc w końcowej wersji może wyglądać zupełnie inaczej.
Wykorzystałam nowe nabytki -
 płatki róży i rameczka, na którą polowałam... od dawien dawna :)
oraz różniaste szmekowe przydasie.








Projekt został zaakceptowany :)
Powstały trzy kompleciki - karteczki i pudełeczka.







Karteczkę posyłam:
 na wyzwanie do Kartkowe ABC
D jak dowolny
(do 2.03)
przeważa kolor różowy :)


Wyzwanie do Project Prezent
Flower Power
bo kwiaty na papierze i papier w kwiaty :)



Wyzwanie do Pracownia rękodzieła SZOK





Agnieszka

13 komentarzy:

  1. śliczna, ja bym się nie zastanawiała i brała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eleganckie i dostojne :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, delikatna i romantyczna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam za przemiłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wspólną zabawę z Project Prezent ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutka! Dziękujemy za udział w zabawie Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna, piękna kompozycja kwiatowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się tak podoba ta kompozycja. Wygląda przepięknie!

      Usuń
  8. Pięknie ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam za przemiłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)